Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
s DPH
  • Zobrazit

Obsahové vnímaní - Příběhy v obrázcích - 1723

396-1723Kód:
sklademDostupnost:
223  / ksCena s DPH:
Množství:
ks
Obsahové vnímaní - Příběhy v obrázcích - 1723

Přední strana karty s úkoly
Přední strana karty s úkoly
Zadní strana karty se zpětnou vazbou k úkolům

Popis: Obsahové vnímaní - Příběhy v obrázcích - 1723

Předtím – potom – určování předchozího či následujícího obrázku
Proměna, děj, vývoj – nalezení chybějícího obrázku
Přibývá, ubývá – zařazení chybějícího obrázku do děje
Čím, proč, jak – určování obrázku spojujícího začátek a konec
Všední děje
Příběhy – chronologické seřazení tří obrázků
Příčiny – určování správné příčiny či proměny děje
Jak se co dělá – určování výsledku děje
Vetřelec – nalezení obrázku nehodícího se do postupu či příběhu
Nejdříve, potom, nakonec
O veliké řepě – doplňování obrázků podle děje známé pohádky
Dva příběhy – chronologické seřazení pěti obrázků
Skládání ubrousku a čepičky – výrobní postupy
Seřazení čtyř a šesti obrázků
O medvídkovi a koláčcích
Při prohlížení knížky – seřazení deseti obrázků znázorňujících prohlížení knížky
Jirkův den – zařazení obrázků do celodenního příběhu

  

Dílčí cíle
Cílem činností s kartami tohoto tematického zaměření je rozvíjet a upevnit u dětí • schopnost vyvodit význam z obrázků, hledat mezi nimi souvislosti na základě celkového posouzení významových souvislostí mezi všemi obrázky i detaily na jednotlivých obrázcích,

  • dovednost řadit děj v časové, prostorové a logické posloupnosti na základě provázanosti příběhů, dějů v přírodě a pracovních postupů zobrazených na obrázcích,
  • vyšší úroveň myšlenkové činnosti,
  • znalost typických rysů příběhů a pohádek,
  • představivost a mravní i citovou složku osobnosti.
16 různých karet, určeno pro předškolní stupeň MŠ a první až druhý ročník ZŠ

KATEGORIE

Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody

FastCentrik

e-shop, internetový obchod,tvorba e-shopu

JavaScript musí být povolen